ListaFirme.ro
Verificare TVA

Întrebări Frecvente

ListaFirme

Listafirme.ro este un website destinat informării cu privire la firmele din România.

Aflaţi aici informații de contact, informații financiare, informații de bonitate, asociați / administratori, relaţii cu alte firme, istoric, etc.
Informațiile pot fi accesate online (pe baza de abonament) sau offline (CD ListaFirme - aplicație ce se instalează pe calculator).


De ce să-mi înscriu firma?

Firmele înscrise și care au conturi active beneficiază de:
  • facilitățile publicitare oferite de site (link-uri, descriere firmă, prezentări video);
  • facilițăți de editare, căutare și selecție a datelor (potențiali furnizori, clienti);
  • acces facil la informații greu de găsit în alte surse.

Pot avea cont dacă nu am firma în România?

Utilizatorii din România pot înființa cont neasociat unei firme selectând opțiunea [persoana] în formularul de înscriere.
Utilizatorii din afara României pot obține un un cont comandând un pachet de acces.
Spre deosebire de conturile personale, conturile înregistrate pe companii au unele facilitati specifice:
  • posibilitatea de a transfera drepturi de acces altor utilizatori din companie;
  • pot adăuga/edita descrierea, localizarea și informațiile de contact ale companiei;

Cum fac firma mea să fie vizibilă tuturor?

În profilul firmei dumneavoastră, după autentificarea pe contul asociat cu firma, aveți la dispoziție opțiunea de a face public profilul firmei. Setarea firmei cu profil public determină mutarea sa la începutul listelor/selecțiilor beneficiind de o expunere crescută și afișarea descrierii, prezentărilor video, informațiilor de contact, localizării pe hartă și a website-urilor, gratuit, tuturor vizitatorilor chiar și neautentificați.

Cum modific datele firmei mele?

Pentru a modifica datele de contact ale firmei dumneavoastră:
  • vă autentificați pe site utilizând casuța de Login din dreapta;
    • o dacă nu aveți deja un cont de acces creați unul aici: Creeaza Cont;
    • o dacă ați uitat datele de acces (utilizator și parola) le puteți recupera aici: Recupereaza Cont;
  • • accesați meniul "Firma Mea" care apare după autentificare, în partea dreaptă sus;
  • click pe link-ul din dreptul tipului de date pe care doriți să-l modificați;
  • urmați instrucțiunile din fiecare pagină de editare.

De ce să prefer ListaFirme.ro când datele se regăsesc în surse publice?

În special informațiile de contact de tip email, telefon, mobil, fax, web sunt verificate/completate și mult mai acurate față de ceea ce puteți găsi în alte surse. Există și o cantitate mare de informații de contact unice oferite exclusiv de utilizatorilor înregistrați ai site-ului. Informațiile care oricum se regăsesc și în alte surse le puteți vizualiza centralizat economisind timp și în plus se pot face selecții, sortări, grupări, reprezentări, statistici, monitorizări și alte operațiuni pe baza acestora, facilități disponibile doar aici, pe baza informațiilor corelate/centralizate.

De ce afișările au valabilitate?

La achizționarea unui pachet de acces utilizatorii primesc anumite drepturi de utilizare respectiv alocarea temporară a unor resurse.
Afișările reprezintă o limită maximă de utilizare pe durata de valabilitate a pachetului de acces ales (poate fi de un an sau permanentă).
Utilizatorii pot opta în funcție de propria planificare pentru alocarea unei resurse dimensionate corespunzator prin alegerea pachetului de acces potrivit.
Prin alegerea unui pachet de acces utilizatorii primesc un drept de utilizare neexclusiv pe care și-l exercită după bunul plac.

Cum mă dezabonez de la mesajele de tip email?

Pentru a configura opțiunile privind mesajele de tip email:
  • va autentificați pe site utilizând casuța de Login din partea dreapta sus;
  • extindeți meniul "Contul Meu" care apare după autentificare, în partea dreapta sus;
  • click pe link-ul [Mesaje] și setați opțiunile dumneavoastră;

Cum șterg un cont?

Pentru a șterge un cont pe care nu-l mai utilizați:
  • vă autentificați cu contul respectiv pe site utilizând casuța de Login din partea dreapta sus;
  • accesați meniul "Contul Meu" care apare după autentificare, în partea dreapta sus;
  • bifați opțiunea de ștergere cont din partea de jos;
  • conturile neutilizate sau create cu date invalide sunt șterse automat, periodic.

Câte firme sunt in baza de date?

În baza de date online sunt incluse aproape 1.700.000 de firme din România cu informațiile disponibile. Pe CD-ul Lista Firme sunt incluse un număr de aproximativ 600.000 de firme în funcțiune și active la data editării CD-ului.

Când au fost actualizate datele?

Datorită volumului mare de informație, datele înscrise nu pot fi actualizate la o anumită dată ci sunt verificate și actualizate în timp pe parcursul câtorva luni. Datele de pe CD reprezintă o copie parțială a celor de pe site făcută odată la cateva luni. Datele de pe site sunt mai bogate în conținut și pot fi actualizate mai frecvent decât cele de pe CD.

Cât de corecte sunt datele?

Datele sunt de tip cea mai recentă informație disponibilă. În cazul firmelor care au web-site sau care apar în diverse publicații, cataloage precum și în cazul firmelor înscrise datele sunt mai recente și mai corecte. Firmele care prin natura activității lor nu doresc să poată fi contactate sau nu vor ca datele lor să fie cunoscute, este posibil să nu apară în catalog sau datele acestora să nu fie tocmai recente. Cu firmele din această ultimă categorie nu vă recomandăm să colaborați (vezi secțiunea Firme Fantomă).

De unde sunt culese datele?

Datele sunt obținute prin departamentul propriu de call center, din surse publice (Monitorul Oficial, Ministerul de Finanțe, Registrul Comerțului, ANAF, Buletinul Insolvenței, Portalul justiției, etc), paginile de web ale companiilor, publicații oficiale, prin direct marketing, de la utilizatorii site-ului și prin colaborări cu diverși parteneri care gestionează date de tip similar.

Unde pot găsi mai multe informații?

Pentru a afla mai multe detalii vizitați secțiunea de specificații.

La ce interval apar actualizările de CD?

Actualizările programului Lista Firme sunt de doua tipuri:

  • Actualizări funcționale - se fac la sugestiile utilizatorilor și includ noi facilități și/sau ajustări (vezi secțiunea Download) și sunt gratuite în intervalul de până la următoarea actualizare de date;
  • Actualizări de date - odată la cateva luni este editată o nouă versiune de CD conținând datele cele mai recente. Obținerea unei actualizări de date presupune existența unor costuri de actualizare care sunt în funcție de varianta de CD și timpul trecut de la ultima actualizare.
  • CD ListaFirme nu se va mai actualiza. Ultima versiune care mai poate fi comandată este 13.1.0. Vă recomandăm să alegeți accesul online care este mult mai bogat în informații și mai actual în loc de CD.

Cum pot obține un CD Lista Firme?

CD-ul Lista Firme poate fi obținut direct de la sediul nostru, prin comanda online sau contactându-ne telefonic. Livrările sunt facute prin curier în orice localitate din România, timpul de livrare fiind de maxim 48 ore.

Doriți să ne adresați o întrebare? Trimiteți-ne un e-mail sau veniți în grupul ListaFirme.ro!

Întrebări frecvente: Pentru a întreba sau a găsi răspunsuri vă invităm pe grupul ListaFirme.ro