Actualizare date prin Callcenter propriu
ListaFirme.ro este singurul furnizor de informaţii despre companii din România care verifică şi actualizează datele de contact prin departament propriu de callcenter.

Beneficiile utilizatorilor rezultate în urma actualizării prin Callcenter:
- beneficiați de cele mai noi și corecte contacte de afaceri din România;
- în urma verificării sunt eliminate contactele greşite, invalide sau neactuale;
- sunt eliminate contactele aparținând avocaților, contabililor sau altor persoane care nu reprezintă permanent societățile;
- prin contactare directă sunt obţinute şi adăugate informaţii de contact proaspete care nu se regăsesc în alte surse;
- 1.134.288 informaţii de contact verificate/actualizate în 2020;
Membrii ListaFirme sunt primii care au acces la informaţii de contact proaspete ceea ce le oferă un avantaj competitiv consistent.
Pe langă acest aspect foarte important, ListaFirme mai oferă unele beneficii unice:

- Fiind primul şi cel mai vechi astfel de catalog de firme din România, ListaFirme poate oferi cel mai complet istoric despre firme, incluzând date care nu se mai regăsesc deloc în surse oficiale.
- Datorită departamentului propriu de achiziţie de date, ListaFirme oferă membrilor colecţii de date verificate (Firme noi, Firme Insolvente, Datorii la bugete, Regim Tva, Firme inactive, Contribuabili, Mărci inregistrate, Dosare in justiţie, etc);
Echipa ListaFirme îşi propune să aducă beneficii utilizatorilor prin calitatea informaţiei, facilităţi şi flexibilitate. Numărul mare de utilizatori (peste 500.000) care au ales ListaFirme confirmă existenţa reală a acestor beneficii.