Verificare TVA

Actualizare date prin Callcenter propriu

ListaFirme.ro este singurul furnizor de informaţii despre companii din România care verifică şi actualizează datele de contact prin departament propriu de callcenter.



Birouri Call Center

Beneficiile utilizatorilor rezultate în urma actualizării prin Callcenter:

  • cele mai corecte şi noi contacte de afaceri din România;
  • în urma verificării sunt eliminate contactele greşite, invalide sau neactuale;
  • sunt obţinute şi adăugate informaţii de contact proaspete care nu se regăsesc în alte surse;
  • 1.278.699 informaţii de contact verificate/actualizate într-un an;


Membri ListaFirme sunt primii care au acces la informaţii de contact proaspete ceea ce le oferă un avantaj competitiv consistent.


Pe langă acest aspect foarte important, ListaFirme mai oferă unele beneficii unice:

Casti Call Center
  • Fiind primul şi cel mai vechi astfel de catalog de firme din România, ListaFirme poate oferi cel mai complet istoric despre firme, incluzând date care nu se mai regăsesc deloc în surse oficiale.
  • Datorită departamentului propriu de achiziţie de date, ListaFirme oferă membrilor colecţii de date verificate (Firme noi, Firme Insolvente, Datorii la bugete, Regim Tva, Firme inactive, Contribuabili, Mărci inregistrate, Dosare in justiţie, etc);
  • Doar ListaFirme vă oferă posibilitatea să accesaţi baza de date atât online cât şi offline (CD-ul ListaFirme);
  • Utilizatorii pot realiza singuri selecţii complexe de firme şi statistici atât online cât şi cu CD-ul ListaFirme Gold care include module de direct marketing (mailing, emailing, faxing, telemarketing);

Garanţii: Echipa ListaFirme îşi propune să aducă beneficii utilizatorilor prin calitatea informaţiei, facilităţi şi flexibilitate. Numărul mare de utilizatori (peste 250.000) care au ales ListaFirme confirmă existenţa reală a acestor beneficii.


ListaFirme.ro