ListaFirme.ro

ARTEX 2013 SRL

Prima oară pe site?

Detalii de identificare ARTEX 2013 SRL
Nume firmă ARTEX 2013 SRL 
Cod Unic de Înregistrare
31082418
Nr. Înmatriculare J2013000326405 
EUID ROONRC.J2013000326405 
Data înfiinţării 2013..
Mărci înregistrate la OSIM
Nu este cazul.
Descrierea firmei ARTEX 2013 SRL
KYRANIS BUSINESS S.R.L. este o companie din București, specializată in activități de consultanță și management care vă propune servicii externe de resurse umane, administrare personal, salarizare, audit, recrutare personal, consiliere în legislația muncii, redactare și particularizare contracte de muncă, prestări servicii, parteneriate, la prețuri accesibile.
Suntem o echipă de experți și specialiști în legislația muncii cu o bogată experiență practică, pregătiți să vă oferim soluții și servicii pentru problemele organizatorice, administrative, economice și de personal cu care vă confruntați.
Știut fiind faptul că legislația lasă de multe ori portițe care pot fi folosite și interpretate, alegând echipa noastră de experți și specialiști veți putea fructifica interpretarea corectă a acestora și elimina desele erori care se fac în aplicarea prevederilor legale și redactarea documentelor, evitând astfel urmările neplăcute soldate cu amenzi, pierderi financiare semnificative, conflicte de muncă și procese interminabile.
Chiar dacă sunteți o companie cu 1000 de angajați sau o societate cu numai 10 oameni, personalul angajat pentru resurse umane, salarizare și administrare personal din interiorul societății dumneavoastră va implica costuri prea multe și prea mari.
SERVICII OFERITE DE KYRANIS BUSINESS
(#) Administrare personal
Întocmire și transmitere REVISAL conform HG 500;
Întocmirea registraturii de personal;
Întocmirea, încheierea și declararea în REVISAL a contractelor individuale de muncă;
Întocmirea dosarului de personal și obținerea de la salariat a documentelor, actelor și declarațiilor necesare la dosar;
Întocmire fișe de post;
Întocmirea acte adiționale sau deciziilor ce produc modificări ale contractului individual de muncă și declararea acestora în REVISAL conform HG 500;
Întocmirea deciziilor de suspendare a contractelor de muncă;
Întocmirea documentației necesare delegării sau detașării salariaților atât în țară cât și în străinătate;
Întocmirea deciziilor de încetare a contractelor de muncă;
Întocmirea adeverințelor de vechime pentru salariații care au încetat activitatea;
Întocmirea și completarea tuturor adeverințelor solicitate de salariații societății;
Întocmirea dosarului de pensionare;
Eliberare extras din REVISAL pentru atestarea calității de angajat a salariaților;
Întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client;
Arhivare și păstrare dosare de personal;
Acordare suport legislativ salariaților pentru orice problema apărută in domeniul relațiilor de muncă;
(#) Salarizare
Crearea și actualizarea permanenta a bazei de date prin înregistrarea contractelor de muncă, modificărilor de stare civilă, modificărilor salariale, a deciziilor de încetare a activității, sancționare etc.;
Întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;
Calculul sporurilor și adausurilor la salariul de baza;
Calculul concediilor de odihna și al concediilor medicale;
Calculul reținerilor și popririlor salariale;
Întocmirea statelor de plată ;
Întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale;
Întocmirea oricăror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
Acordare suport legislativ în orice problemă de calcul salarial.
Întocmirea declarației unice D112 și transmiterea acesteia;
Întocmirea fișelor fiscale pentru salariații societății;
(#) Resurse Umane
Audit pentru serviciul intern de resurse umane; (*)
Consiliere pe probleme administrativ-economice și organizare internă (surplus sau deficit de personal);
Întocmirea Regulamentul de Ordine Interna; (*)
Consultanță și întocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate.(*)
Evaluarea performanțelor profesionale a salariaților și întocmirea fișelor de evaluare;(@)
Întocmirea și actualizarea organigramei;
Consultanță și redactarea referatelor și deciziilor de sancționare pentru abaterile disciplinare;
Consultanță privind aplicarea legislației muncii in vigoare;
Reprezentare societate în fața organele abilitate ale Ministerului Muncii;
Consiliere în redactarea diverselor contracte dintre societate și terți.(*)
Consiliere pentru denunțarea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
Consultanță în vederea recrutării și integrării personalului;
Informarea, actualizarea și aplicarea modificărilor legislative la nivelul societății;
Informaţiile de contact (email, telefon, mobil, adresa) ale firmei Artex 2013 precum şi informaţiile detaliate (bilanţ, dosare, mărci, etc) sunt accesibile după autentificare. Pentru a contacta firma Artex 2013 sau alte companii incluse în catalog vă rugam să vă autentificaţi cu contul dumneavoastră. Unele facilităti sunt disponibile în functie de pachetul de acces ales.
Sediu ARTEX 2013 SRL - informaţii de contact.
JudeţBucuresti
Localitate/Sector Sectorul 4
Adresă Str. Caporal Gheorghe Ion 5 Bl. 66 Sc. 4 Et. 3 Ap. 56
Telefon 031-106.12 - -
Mobil 0736-631.8 - - 1 șterse
Email offi - -
laur - -
Persoane din conducere:
ROMANIA Ar - -   

Administratori
ROMANIA Ar - -   
Adresă web
Link WebSite
Domeniul de activitate preponderent (raportat în bilanț)
Cod CAEN 7022 Rev. 2  (similar 7020 Rev. 3)
Obiect ActivitateActivitati de consultanta pentru afaceri si management
Descriere ActivitateAceasta clasa includ - -  
Domenii de activitate principale (conform certificatului de înmatriculare)
Cod CAEN 70 - -  (similar 70 - - Rev. 2)
Obiect ActivitateActiv - -
Cifra
Afaceri
Profit
Net
DatoriiActive
Imobilizate
Active
Circulante
Capitaluri
Proprii
Angajați
(nr. mediu)
2024 289 706158 112199 9330-55 927-255 8601
2023 11 000-475363 2190-50 753-413 9720
2022 9 750-16 626358 4710-54 956-413 4270
2021 13 342-12 867344 5550-52 246-396 8010
2020 74 705-49 005331 8731 482-51 401-383 9340
2019 101 060-80 994382 82345 0862 808-334 9291
2018 518 531-212 374365 74785 05721 195-261 5962
2017 412 010-332 799231 865121 57162 578-49 2223
2016 557 883146 005136 530275 112146 795283 5773
2015 286 607125 383153 462188 796102 238137 5724
2014 135 022-27 9512 37861713 67612 1891
2013 98 40739 9401 4891 75239 78540 1401


(cu 0 apar și valorile nedeclarate)
Moneda 

Grafice Comparative

Activaţi secţiunea alegând un pachet de acces cu profil extins sau detaliat

Informaţii extinse disponibile după autentificare:

  1. Istoric stări de funcționare
  2. Istoric administratori
  3. Istoric asociați
  4. Puncte de lucru
  5. Licitatii prin SEAP
  6. Vânzări directe prin SEAP
  7. Obligaţii restante conform ANAF
  8. Buletinul procedurilor de insolvență
  9. Monitorul Oficial partea IV
  10. Dosare în justiție
Activaţi secţiunea alegând un pachet de acces cu profil extins sau detaliat

Trebuie să vă autentificați pentru a vedea informațiile Artex 2013.
Pentru informaţii complete şi recente puteţi utiliza
Acces prin SMS sau Pachete de Acces.

Alte Companii Recomandate:

Nume FirmăContact
MIRFO MACHINE TOOLS SRL
Aleea Macului 3 Jud. GORJ, Loc. TARGU JIU
ATOM GAMING SOLUTIONS SRL
187 Jud. GORJ, Loc. VOITESTII DIN VALE
SOVCADLEX SRL
Str. Calarasi 38 Jud. VASLUI, Loc. HUSI
FULCRYS EUROSPEED SRL
173 Jud. ARGES, Loc. PATULENI
VIVA SMART INVEST SRL
Str. Nuferilor 40-48 BUCURESTI, Loc. SECTORUL 1
DYNASTY EVENTS SRL
Bdul. Nicolae Balcescu Jud. ARGES, Loc. PITESTI
MEDVICOL SRL
62 Jud. VASLUI, Loc. BEREZENI
DUREBUR COMPANY SRL
Str. Trandafirilor 92A Jud. GORJ, Loc. TARGU CARBUNESTI

Vizualizare completă a conexiunilor cu alte companii Activaţi secţiunea alegând un pachet de acces cu profil extins sau detaliat

Listat în: | România | Bucuresti | Sectorul 4 | 70Modifică Date |  Top  
Folosim cookies pentru analitice și publicitate. Ești de acord?