ARTEX 2013 SRL
Prima oară pe site?
Detalii de identificare ARTEX 2013 SRL | |
---|---|
Nume firmă | ARTEX 2013 SRL |
Cod Unic de Înregistrare |
31082418
|
Nr. Înmatriculare | J2013000326405 |
EUID | ROONRC.J2013000326405 |
Data înfiinţării | 2013.. |
Mărci înregistrate la OSIM |
---|
Nu este cazul. |
Descrierea firmei ARTEX 2013 SRL |
---|
KYRANIS BUSINESS S.R.L. este o companie din București, specializată in activități de consultanță și management care vă propune servicii externe de resurse umane, administrare personal, salarizare, audit, recrutare personal, consiliere în legislația muncii, redactare și particularizare contracte de muncă, prestări servicii, parteneriate, la prețuri accesibile. Suntem o echipă de experți și specialiști în legislația muncii cu o bogată experiență practică, pregătiți să vă oferim soluții și servicii pentru problemele organizatorice, administrative, economice și de personal cu care vă confruntați. Știut fiind faptul că legislația lasă de multe ori portițe care pot fi folosite și interpretate, alegând echipa noastră de experți și specialiști veți putea fructifica interpretarea corectă a acestora și elimina desele erori care se fac în aplicarea prevederilor legale și redactarea documentelor, evitând astfel urmările neplăcute soldate cu amenzi, pierderi financiare semnificative, conflicte de muncă și procese interminabile. Chiar dacă sunteți o companie cu 1000 de angajați sau o societate cu numai 10 oameni, personalul angajat pentru resurse umane, salarizare și administrare personal din interiorul societății dumneavoastră va implica costuri prea multe și prea mari. SERVICII OFERITE DE KYRANIS BUSINESS (#) Administrare personal Întocmire și transmitere REVISAL conform HG 500; Întocmirea registraturii de personal; Întocmirea, încheierea și declararea în REVISAL a contractelor individuale de muncă; Întocmirea dosarului de personal și obținerea de la salariat a documentelor, actelor și declarațiilor necesare la dosar; Întocmire fișe de post; Întocmirea acte adiționale sau deciziilor ce produc modificări ale contractului individual de muncă și declararea acestora în REVISAL conform HG 500; Întocmirea deciziilor de suspendare a contractelor de muncă; Întocmirea documentației necesare delegării sau detașării salariaților atât în țară cât și în străinătate; Întocmirea deciziilor de încetare a contractelor de muncă; Întocmirea adeverințelor de vechime pentru salariații care au încetat activitatea; Întocmirea și completarea tuturor adeverințelor solicitate de salariații societății; Întocmirea dosarului de pensionare; Eliberare extras din REVISAL pentru atestarea calității de angajat a salariaților; Întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client; Arhivare și păstrare dosare de personal; Acordare suport legislativ salariaților pentru orice problema apărută in domeniul relațiilor de muncă; (#) Salarizare Crearea și actualizarea permanenta a bazei de date prin înregistrarea contractelor de muncă, modificărilor de stare civilă, modificărilor salariale, a deciziilor de încetare a activității, sancționare etc.; Întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial; Calculul sporurilor și adausurilor la salariul de baza; Calculul concediilor de odihna și al concediilor medicale; Calculul reținerilor și popririlor salariale; Întocmirea statelor de plată ; Întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale; Întocmirea oricăror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului; Acordare suport legislativ în orice problemă de calcul salarial. Întocmirea declarației unice D112 și transmiterea acesteia; Întocmirea fișelor fiscale pentru salariații societății; (#) Resurse Umane Audit pentru serviciul intern de resurse umane; (*) Consiliere pe probleme administrativ-economice și organizare internă (surplus sau deficit de personal); Întocmirea Regulamentul de Ordine Interna; (*) Consultanță și întocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate.(*) Evaluarea performanțelor profesionale a salariaților și întocmirea fișelor de evaluare;(@) Întocmirea și actualizarea organigramei; Consultanță și redactarea referatelor și deciziilor de sancționare pentru abaterile disciplinare; Consultanță privind aplicarea legislației muncii in vigoare; Reprezentare societate în fața organele abilitate ale Ministerului Muncii; Consiliere în redactarea diverselor contracte dintre societate și terți.(*) Consiliere pentru denunțarea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate; Consultanță în vederea recrutării și integrării personalului; Informarea, actualizarea și aplicarea modificărilor legislative la nivelul societății; |
Sediu ARTEX 2013 SRL - informaţii de contact. | |||
---|---|---|---|
Judeţ | Bucuresti | ||
Localitate/Sector | Sectorul 4 | ||
Adresă | Str. Caporal Gheorghe Ion 5 Bl. 66 Sc. 4 Et. 3 Ap. 56 | ||
Telefon | 031-106.12 - - | ||
Mobil | 0736-631.8 - - 1 șterse | ||
offi - - laur - - | |||
Persoane din conducere: |
Admin.Administratori
![]() | ||
Adresă web |
|
Domeniul de activitate preponderent (raportat în bilanț) | |
---|---|
Cod CAEN | 7022 Rev. 2 (similar 7020 Rev. 3) |
Obiect Activitate | Activitati de consultanta pentru afaceri si management |
Descriere Activitate | Aceasta clasa includ - - |
Domenii de activitate principale (conform certificatului de înmatriculare) | |
---|---|
Cod CAEN | 70 - - (similar 70 - - Rev. 2) |
Obiect Activitate | Activ - - |
Alte Companii Recomandate:
Nr. | Nume Firmă | Contact |
---|---|---|
1 | MIRFO MACHINE TOOLS SRL Aleea Macului 3 Jud. GORJ, Loc. TARGU JIU | |
2 | ATOM GAMING SOLUTIONS SRL 187 Jud. GORJ, Loc. VOITESTII DIN VALE | |
3 | SOVCADLEX SRL Str. Calarasi 38 Jud. VASLUI, Loc. HUSI | |
4 | FULCRYS EUROSPEED SRL 173 Jud. ARGES, Loc. PATULENI | |
5 | VIVA SMART INVEST SRL Str. Nuferilor 40-48 BUCURESTI, Loc. SECTORUL 1 | |
6 | DYNASTY EVENTS SRL Bdul. Nicolae Balcescu Jud. ARGES, Loc. PITESTI | |
7 | MEDVICOL SRL 62 Jud. VASLUI, Loc. BEREZENI | |
8 | DUREBUR COMPANY SRL Str. Trandafirilor 92A Jud. GORJ, Loc. TARGU CARBUNESTI |
Listat în: | România | Bucuresti | Sectorul 4 | 70 |