ListaFirme.ro

Rapoarte de Bonitate – Afaceri în siguranță

Îți cunoști clienții și partenerii de afaceri?

Vrei să iei decizii rapid și să nu ratezi nicio oportunitate de afaceri din cauza nesiguranței? Estimează riscurile cu rapoartele de bonitate!

Ce sunt Rapoartele de Bonitate?

Sunt cele mai utile instrumente în managementul riscului furnizând o imagine completă a riscurilor asociate unei firme.

Sănătatea economico-financiară a unei companii la un moment dat se reflectă în rapoartele de bonitate. Nu este nevoie de cunoștințe juridice sau economice pentru a parcurge și a înțelege aceste rapoarte.

De alegerea între un partener serios și unul neserios depinde succesul afacerii tale!

Ce Rapoarte de Bonitate găsești pe ListaFirme.ro?

  1. Raport Dosare în Justiție – inclus în pachetul de acces cu opțiunea de vizualizare a profilului extins și a profilului detaliat
    • Furnizează informații despre procesele aflate în derulare, pe rolul instanțelor din România, în care este implicată firma despre care faci interogarea: număr dosar, modificări, obiectul cauzei, materia juridică, calitatea, instanța.
    • Prin analiza incidentelor juridice anterioare raportate la numărul de tranzacții sau la cifra de afaceri, poți evidenția unele trăsături ale firmei, utile în evaluarea de risc.
    • Îți poți contura o idee despre ce riști, punând accentul pe fapta care a condus la proces, analizând câți clienți au reclamat firma, câți parteneri de afaceri au dat-o în judecată.
  2. Raport Rezumate din Monitorul Oficial Partea a IV-a - inclus în pachetul de acces cu opțiunea de vizualizare a profilului extins și a profilului detaliat
    • Furnizează informații despre modificările persoanelor juridice: decizii de anulare a acțiunilor, modificări în acționariat, hotărâri AGA, actualizarea actelor constitutive, hotărâri de dizolvare a societăților, acte de numire a lichidatorilor.
    • Vizualizezi toate înscrierile companiei (pentru care faci interogarea) publicate de la înființare și până la data raportului solicitat.
    • Ai oportunitatea de a alege informat cu cine faci afaceri.
  3. Raport Obligații restante conform ANAF - inclus în pachetul de acces cu opțiunea de vizualizare a profilului extins și a profilului detaliat
    • Furnizează informații despre obligațiile restante ale societăților comerciale înregistrate în România către bugetul de stat:
      • ORBS (Obligații restante la bugetul de stat);
      • ORPE (Obligații restante la bugetul asigurărilor sociale de stat);
      • ORSO (Obligații restante la bugetul asigurărilor pentru șomaj);
      • ORSN (Obligații restante la bugetul asigurărilor de sănătate).
    • Analizezi potențialii clienți și furnizori referitor la popriri, imposibilitate de plată, solvabilitate.
  4. Raport Buletinul Procedurilor de Insolvență - inclus în pachetul de acces cu opțiunea de vizualizare a profilului extins și a profilului detaliat
    • Furnizează informații referitor la declanșarea procedurii de insolvență a firmei analizate, etapele parcurse și detaliile aferente (denumire act, număr și dată act, număr și an dosar, instanța și secția, numărul și data buletinului).
    • Verifici dacă firma pe care o dorești ca partener de afaceri are proceduri de insolvență în curs. Este indicat să soliciți plata în avans în cazul unei relații contractuale cu o firmă aflată deja în insolvență.
    • Verifici dacă firma respectivă a ieșit din procedura de insolvență și își poate continua activitatea, vizualizând ultima înregistrare din raport.
  5. Raport Centrala Incidentelor de Plăţi (CIP)
    • Furnizează informații privind incidentele de plăți produse de cecuri, cambii și bilete la ordin pe ultimii 7 ani precum și despre existența unei interdicții bancare.
    • Verifici dacă este impusă o interdicție bancară pentru compania cu care vrei să semnezi un contract sau pe care ți-o dorești ca partener de afaceri.
    • Afli informații despre numărul și tipul incidentelor de plată.
    • Reduci riscul de a face afaceri cu firme care nu dețin resursele financiare necesare acoperirii viitoarelor obligații de plată.
  6. Raport Registrul Comerțului (ReCom)
    • Furnizează informații din Registrul Comerțului central computerizat, ținut de Oficiul Național al Registrului Comerțului, care stabilesc identitatea companiei și a persoanelor abilitate să o reprezinte și indică starea acesteia: în funcțiune, suspendată, radiată.
    • Te asiguri de la început că lucrezi cu firme reale și în funcțiune.
    • Te asiguri că închei relații comerciale doar cu persoanele care reprezintă legal partenerii de afaceri.

Ce beneficii îți oferă Rapoartele de Bonitate de pe ListaFirme.ro?

  • Îți selectezi exclusiv parteneri de afaceri siguri, estimând corect riscurile.
  • Îți evaluezi obiectiv companiile-subiecți, procesul decizional fiind astfel optimizat.
  • Selectarea informată a partenerilor de afaceri va avea ca rezultat parteneri profesioniști precum și o afacere profitabilă.

Vrei să economisești timp, resurse și energie?
Scapă de incertitudini! Acum poți decide informat accesând Rapoartele de Bonitate oferite de ListaFirme.ro!